Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с климатроника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Alecks Покажи съобщение
    като казахте за фара не мни бачка левия фар на дълги.това има ли нещо общо?
    мисля че беше на къси ама може и да бъркам

    Comment


    • #17
      Какво общо имат фарове с вентилатор?
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #18
        ся не знам как е при по старите модели и както е при тебе бензинова, но при мен не работеше от едно реле което се намира в преградата пред стъклото, значи като застанеш с лице към колата, и като погледнеш казанчето за хидравлична течност, което се намира в дясно, поне при мен, мериш една педя хахаха(приблизително) там има 2 релета провери ги и 2-те ако имаш там такива релета де, едното е за перката, другото не го знам за кво е, аз се разминах с 30лв за реле само, дано и при тебе да е това проблема !

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
          Какво общо имат фарове с вентилатор?
          колега става вапрос за перката на радиатора не на вентилатора и има общо поне така си мисля аз защото имах същия проблем

          Comment


          • #20
            когато отвориш капака и погледнеш между десния фар и радиатора трябва да има три релета с бушони отгоре мисля че средното беше проблемно при мен УСПЕХ

            Comment


            • #21
              До сега си правих пред вкъщи експерименти с тоя климатроник,вадих ги и ги слагах тея ми ти релета и нищо освен че когато искарах едно реле и угасна пущината друго не разбрах,работи си климатика въртят си перките и туй то.
              Alecks не се претиснявай утре сутринта подновявам тестовете.Пък да видим...(две са до мене ма нещо и на двете релетата не удисват и гледам и се мая)
              Last edited by MILEN 76; d.m.y г., 20:45.
              Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
              166 2.4 JTD '02
              164 2.5 TD '98 ex
              Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

              Comment


              • #22
                Релето е над десния фар.В него на една букса влизат два кафяви кабела.Единия идва от датчика за радиатора другия от пресостата.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #23
                  на десния фар ама от къде (ако е към колата)има там две релета и на двете коли са наредени по различен начин та дръпнах едното и тя угасна(метод на пробата и грешката)абе сбъркана работа.
                  Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
                  166 2.4 JTD '02
                  164 2.5 TD '98 ex
                  Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

                  Comment


                  • #24
                    На моята релето е до левия фар. С бушон на него. На стария модел не знам къде е.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #25
                      Е аз за стария модел казвам,че е над десния фар.Мисля,че беше от към радиатора.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #26
                        С риск да ме помислите за луд ще предложа колегата АКО не намери друго решение да си дръпне едно ЦК, да си я пуска и спира перката.Пак казвам-ако другите варианти са се изчерпали.Успех!
                        Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                        EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                        Comment


                        • #27
                          ще посъбудя малко тематата климатроника още не съм го оправил да в и се "похваля".утре ше сменям датчика за темп. на радиатораче май и той проявява характер ,та и термостата заяжда в отворено положение но и двете ги имам и ше ги сложа,но не мисля че от това е проблема с климатика или ...?та колегата дето беше казал че ако не бачка релето на перката няма да работи и единия фар но на мен всичко ми работи,то вече иде време за парно не за клима но все пак някой ако има идеи да ги споделя утре съм почивка и ше и дам да се разбере

                          Comment


                          • #28
                            Фара няма нищо общо с вентилатора на радиатора.

                            Аз не разбрах какъв е проблема с климатика и какво е питането.
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                              Фара няма нищо общо с вентилатора на радиатора.

                              Аз не разбрах какъв е проблема с климатика и какво е питането.
                              ами общо взето значи...климатроник е има фреон таблото си работи компресора включва ма неще изобщо да хлади.това което казваше в другите теми за клапата под стуклотоми се е измъкнало жолото но ръчно го движа(ше го закрепя утре) та не е и клапата.а не ми и включва и перката колко и да чакам след като пусна климата

                              Comment


                              • #30
                                Ти жилото хубаво ще го закачиш,НО щом се е откачило значи нещо е станало.Обикновенно самото редукторче зад жабката се откачва и от там се криви и щилото се откачва.Провери всичко дали е наред.При мен се беше откачило редукторчето и от напъването на моторчето се беше отчупило лостчето което движи клапата.Заради тази дреболия смених целия корпус на клапата.

                                Относно перката.Сега е студено и почти не пуска перката на радиатора при каране на климатик,но след дълго каране градско трябва да я пусне.Щом не я пуска и си сигурен,че кабелите са наред проблема ти е в пресостата.Най-добре си го смени.Има и вариант да я направиш с пускането на компресора да се пуска и вентилатора,но не е удачен вариант.Перката ще ти върти и без да има нужда.В друга тема бях обяснил как става.Компресора се управлява през +,а перката през -.С реле обръщаш + от компресора на - и го вклучваш към релето на перката.
                                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                                Opel Astra J
                                ex:
                                Alfa Romeo 164 2.5TD
                                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                                Comment

                                Working...
                                X