Първоначално публикувано от Alecks
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем с климатроника
Collapse
X
-
ся не знам как е при по старите модели и както е при тебе бензинова, но при мен не работеше от едно реле което се намира в преградата пред стъклото, значи като застанеш с лице към колата, и като погледнеш казанчето за хидравлична течност, което се намира в дясно, поне при мен, мериш една педя хахаха(приблизително) там има 2 релета провери ги и 2-те ако имаш там такива релета де, едното е за перката, другото не го знам за кво е, аз се разминах с 30лв за реле само, дано и при тебе да е това проблема !
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеКакво общо имат фарове с вентилатор?
Comment
-
До сега си правих пред вкъщи експерименти с тоя климатроник,вадих ги и ги слагах тея ми ти релета и нищо освен че когато искарах едно реле и угасна пущината друго не разбрах,работи си климатика въртят си перките и туй то.
Alecks не се претиснявай утре сутринта подновявам тестовете.Пък да видим...(две са до мене ма нещо и на двете релетата не удисват и гледам и се мая)Last edited by MILEN 76; d.m.y г., 20:45.Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
166 2.4 JTD '02
164 2.5 TD '98 ex
Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.
Comment
-
Релето е над десния фар.В него на една букса влизат два кафяви кабела.Единия идва от датчика за радиатора другия от пресостата.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
на десния фар ама от къде (ако е към колата)има там две релета и на двете коли са наредени по различен начин та дръпнах едното и тя угасна(метод на пробата и грешката)абе сбъркана работа.Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
166 2.4 JTD '02
164 2.5 TD '98 ex
Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.
Comment
-
С риск да ме помислите за луд ще предложа колегата АКО не намери друго решение да си дръпне едно ЦК, да си я пуска и спира перката.Пак казвам-ако другите варианти са се изчерпали.Успех!Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
ще посъбудя малко тематата климатроника още не съм го оправил да в и се "похваля".утре ше сменям датчика за темп. на радиатораче май и той проявява характер ,та и термостата заяжда в отворено положение но и двете ги имам и ше ги сложа,но не мисля че от това е проблема с климатика или ...?та колегата дето беше казал че ако не бачка релето на перката няма да работи и единия фар но на мен всичко ми работи,то вече иде време за парно не за клима но все пак някой ако има идеи да ги споделя утре съм почивка и ше и дам да се разбере
Comment
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщениеФара няма нищо общо с вентилатора на радиатора.
Аз не разбрах какъв е проблема с климатика и какво е питането.
Comment
-
Ти жилото хубаво ще го закачиш,НО щом се е откачило значи нещо е станало.Обикновенно самото редукторче зад жабката се откачва и от там се криви и щилото се откачва.Провери всичко дали е наред.При мен се беше откачило редукторчето и от напъването на моторчето се беше отчупило лостчето което движи клапата.Заради тази дреболия смених целия корпус на клапата.
Относно перката.Сега е студено и почти не пуска перката на радиатора при каране на климатик,но след дълго каране градско трябва да я пусне.Щом не я пуска и си сигурен,че кабелите са наред проблема ти е в пресостата.Най-добре си го смени.Има и вариант да я направиш с пускането на компресора да се пуска и вентилатора,но не е удачен вариант.Перката ще ти върти и без да има нужда.В друга тема бях обяснил как става.Компресора се управлява през +,а перката през -.С реле обръщаш + от компресора на - и го вклучваш към релето на перката.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
Comment